It´s not fair!

Det är så jävla orättvist hur man kan särbehandla vissa bara för att dom råkar vara minst i familjen. Jag vet att när man är vuxen så ska man skita i sånt men det går bara inte. Jag hade definitivt inte den bästa uppväxten pga vissa saker. Men mina föräldrar var hårda men rättvisa, fast det var när jag var tonåring (är iofs inte gammal nu men det är iaf 10 år sen jag var 14-15). Nu är det precis som att mina föräldrar inte orkar bry sig när lillsyrran gör nåt fel. Om hon gör nåt som hon har blivit tillsagd att hon inte får göra förens hon är 18 och myndig så ska hon väl ändå "straffas" på nåt sätt? eller har jag fel? Hade de varit jag som gjort så så hade de blivit utegångsförbud och/eller inte fått några pengar i slutet på månaden. Men vad gör dom när hon bryter mot deras regler? INGENTING. Hon fyller år om typ 1 månad, så ringer hon mig och säger att hon fått en ny mobil i förskottspresent... en utav dom nyaste mobilerna på marknaden som kostar typ 4000kr, och de fick hon för att hennes mobil inte funkar som den ska. MEN det är hon själv som gjort att den börjat krångla med tanke på att hon inte varit försiktig med den (kastat den i väggen och golvet). Blir så jävla sne. Visst jag älskar min lillasyster men hon är så jävla bortskämd.

Kommentarer
Postat av: L

POOP! Det är allt jag kan säga om detta... Särbehandling inom familjen gör mig helt kukfittigtirriterad!

2008-10-14 @ 10:29:05
URL: http://sweetasasong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

GardenState

Mental Abuse