PMS

I förra inlägget skrev jag om en person i mitt liv som inte mått särskilt bra, speciellt inte den senaste tiden. I slutet på förra veckan så kom vi fram till varför hon mådde så dåligt.... PMS. Skrattretande när vi kom fram till de. Men skönt att de gått över nu iaf. Hon mår mycke bättre nu, speciellt efter igår.

Jag vet hur det är att själv gå runt och oroa sig över sig själv men när de kommer till andra så blir man mer orolig, jag blir de iaf. Ingen kan någonsin säga att jag är egocentrisk, jag bryr mig alltid mer om andra än vad jag bryr mig om mig själv. Hade jag t.ex. varit rik eller ja haft gott med pengar så hade jag sett till att dom som är mig nära fått de mycke bättre ekonomiskt. Jag försöker så gått de går nu med, fas jag inte har de gott med pengar.

Man ska värna om dom som man håller kär som man brukar säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

GardenState

Mental Abuse