Underneath the hard shell

Jag är inte alltid negativ och deppig som de lätt kan uppfattas i min blogg. Jag har bra dagar också. 
När jag träffar nytt folk så uppfattar många av dom mig som en kaxig brud som vet vad hon vill med allt i livet och tar allt med en klackspark, men under ytan så finns det en liten liten tjej som är osäker på precis allt, rädd för att bli dömd av alla. Fast även om jag är osäker så säger jag alltid vad jag tycker och tänker, men rädslan finns fortfarande där. När ska jag lära mig att inte bry mig om vad folk tycker om mig? Fine, om någon inte tycker att jag är trevlig eller ser bra ut så vad spelar de för roll? jag tycker inte att alla människor är trevliga eller ser bra ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

GardenState

Mental Abuse